left Schimba imaginea

Implica-te in discutie!Subiectul zilei: [1 DECEMBRIE] Cine se cantareste cu mine?
logo_right

Bine ai venit Vizitatorule ( Autentificare | Inregistrare )

39 Pagini V « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
left > Dieta Daneza de schimbare a metabolismului, Dieta Daneza seperator Optiuni V right
siriso21
mesaj 27-05-2008, 04:05 PM
Mesaj #346

Amiba

Grup: Membri
Raspunsuri: 7
Inscris: 16-05-2008
Membrul Nr.: 980
Sex: Feminin

buna fetele..azi e marti..deci a 9a zi...nu am mai slabit ..am ramas la 48kg...azi am sarit peste cafeaua de dimineata ptr ca m-am trezit la 12..avand in vedere ca sunt in concediu medical imi permit sa dorm mai mult..nu stiu ce se va intampla dupa ziua de sambata cand este a 13-a zi....mie frica rau sa nu ma ingras la loc...ca mama deja mi-a sarit in cap ca de ce tin regim..eu vreau sa ma apuc tare de capsuni si cirese ca mor cand ma duc in piata dupa salata si salivez la capsuni...si vreau sa ma axez si pe salata de rosii cu castraveti proapeti..si o friptura zdravana seara...la gratar..ca la pranz la munca de unde?sad.gif....voi ce idei aveti dupa ce terminati dieta asta?...eu oricum mai mult de 48 nu vreau sa slabesc...ma apuc de abdomene mai serios si alergat
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tina
mesaj 28-05-2008, 11:56 AM
Mesaj #347

Amiba

Raspunsuri: 8
Inscris: 13-05-2008
Membrul Nr.: 973

Buna tuturor,

Eu sunt nou venita peacest forum dar mi-a placut tare mult.am gasit raspunsuri la multe intrebari pe care mi le puneam.Apropos, si eu am inceput dieta daneza,sunt la a doua zi abia.Totul e ok pana acum ,sper sa dau jos vreo 8 kg.Acum am 63kg la o inaltime de 1.65. wink1.gif

--------------------
Imagine
+Quote Post
Multumim sponsorilor nostri pentru sprijinul acordat sustinerii forumului OneDen.com

Turby
mesaj 29-05-2008, 07:32 AM
Mesaj #348

Amiba

Raspunsuri: 36
Inscris: 18-05-2008
Membrul Nr.: 990