Ajutor - Cauta - Membri - Calendar
Versiune completa: Din cand in cand avem nevoie de ordine in viata...
OneDen.com > Relatia cu mine > Jurnal de bord
Pagini: 1, 2
LadyEowin
Hello

M-am decis imi deschid un nou jurnal, am nevoie de el...e un fel de dependenta i-as putea zice, dar e o dependenta placuta...si inocenta as putea zice....

Sa ma prezint wink1.gif unele dintre voi ma stiti altele nu...pai sunt din Ploiesti, sunt studenta inca, ultimul an, ma chinui cu multele proiecte pentru facultate si desigur most of all proiectul de diploma...in acelasi timp activez intr-o asociatie studenteasca care imi face bine la self esteem ca sa zic asa....fac aikido de 3 ori pe saptamana si mai noi pilates in restul de 2 seri, in we imi iau pauza...smile.gif

Nu am un regim in momentul de fata, dar incerc din tot sufletul sa mananc 3 mese pe zi si 2 gustari si sa mananc mancare sanatoasa....nu stiu cand voi incepe sa postez meniurile mele, dar voi incepe la un moment dat....

In alta ordine de idei, ma simt la un moment de raspantie, adica facultatea se termina in curand si nu prea stiu incotro sa ma indrept, am mii de idei, dar nu stiu cui sa ii dau curs...

la capitolul dependenta in ultimul timp...mentionez "Sex and the city" si niste cizmulite negre pe langa care trec in fiecare zi, sunt in vitrina unui magazin, sunt 2 modele, pe negru si pe rosu, inima imi spune sa imi iau rosu, ratiunea negru....nu stiu de care sa ascult....aici eram la partea shallow a mea....

Aici inchei povestioara din seara asta....

Sper sa ma vizitati si sa ma incurajati sau din contra....

zbye
Nessie
flowers1.gif Bine ai venit printre jurnaliste, Lady! Eu cred ca te cunosc, dar nu bag mana in foc. Imi dau eu seama pe parcurs. wink1.gif

Cat sport faci! Si periculos pe deasupra! naughty.gif Sunt curioasa cate kile ai si la ce inaltime!

La ce facultate esti? In ce oras? Iti setezi un target legat de corp sau alimentatie? Sa stim cand e cazul sa te aplaudam sau sa scoatem joarda. blum.gif