Ajutor - Cauta - Membri - Calendar
Versiune completa: Winners never quit, quitters never win!
OneDen.com > Relatia cu mine > Jurnal de bord
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ironmissy
hello everybody!

m-am decis sa-mi fac si eu jurnal. yahoo.gif
despre mine: sunt studenta in anul 2 la politehnica (deci in sesiune acum sad.gif ). dieta pe care o tin se bazeaza mai mult pe mancat sanatos, numarat macronutrientii, calorii, grasimi sanatoase cat pot de des, fibre cat mai multe, zahar cat mai putin (prefer atunci cand am pofta de ceva dulce sa manac un fruct), carbohidrati coplecsi si in general in prima parte a zilei... mai multe detalii o sa aflati pe parcurs.
nu (mai) fumez si singurul obicei prost la care se pare ca nu pot sa renunt este cafeaua de dimineata (in general instant) cu lapte.

am mai tinut diete la viata mea, unele echilibrate, altele foarte proaste, mi-am dat un pic organismul peste cap, dar de vreo 4 luni sunt constiincioasa si-mi notez zilnic ce mananc, ceea ce ma echilibreaza foarte mult. mi-am impus sa scriu tot, indiferent ca am facut o mare abatere, sau ca nu am baut suficiente lichide samd.

la capitolul sport treaba sta in felul urmator: nu merg la sala (desi de atatea ori mi-am propus sa o fac), inca nu m-am convins ca-i musai sa merg, dar incerc pe cat posibilul sa sportez acasa. fac de pe nshpemii de filmulete pe care le am pilates (nu doar windsor pilates) + niste antrenamente cardio. fac mai des pilates, desi stiu ca trebuie mai mult cardio... in fine, asta e o chestie la care mai trebuie sa lucrez. dar merg destul de mult pe jos. sau cel putin mergeam cand nu eram in sesiune: 20 minute pe putin, si la un ritm destul de rapid.

obiectivele mele: sa mai dau jos din grasime si sa-mi tonific musculatura, sa mi se diminueze celulita. la ticker o sa pun 55, desi la inaltimea mea de 1.70 s-ar putea sa fie exagerat. problema mea majora: fundul si coapsele. uff..

revin cu meniul pe ziua de azi.
salut.gif
axe10