Ajutor - Cauta - Membri - Calendar
Versiune completa: Marinush
OneDen.com > Relatia cu mine > Jurnal de bord
Pagini: 1, 2, 3, 4
Mariana
Buna.
Am intrat pe acest forum nu pentru o dieta (cu toate ca ar cam fi cateva kilos de dat jos), dar am vazut ce legatura stransa aveti voi si sper ca am gasitun umar pe care sa plang sau pe cineva care sa poata sa imi dea un sfat cand am nevoie, sa ma ajute sa urmez un drum bun atunci cand sunt in impas si am nevoie de prietene.
Sa va spun cateva despre mine: m-am casatorit la 17 ani, cu actualul meu sot (mai mare cu 10 ani), impreuna avem o garofita de 8 ani (fara 3 luni). Cand ea avea 3 ani am revenit la studii, mi-am terminat liceul la seral iar acum sunt studenta anul 2.
Pana aici toate bune si frumoase dar ce ne cam "intuneca" viata este soacra 9cu care locuiesc), ii place sa ne vada mereu certandu-ne, mai ales pe mine personal nu ma suporta.
Dar ce e frumos e ca vreau sa imi maresc familia. baby.gif
Ma bucur ca v-am intalnit si sper sa vorbim cat mai mult aici si numai de lucruri frumoase sa auzim.
Va poop pe toate pupic.gif pupic.gif pupic.gif
ramonavlas
Mariana, bine ai venit printre noi. Intr-adevar suntem f unite aici.
Te felicit ca ti-ai reluat studiile. Te astept si pe la mine prin jurnal pupic.gif
danyhoney
welcome.gif Mariana ! give_rose.gif

Ma bucur ca ne-ai gasit ! Felicitari pentru studii , pentru casnicie si pentru garofita ! cheer.gif

O intrebare : de ce stati cu socrul ? De ce nu stati singuri ? Eu am ajuns la concluzia ca de fiecare data cand un cuplu locuieste impreuna cu parintii / socrii ies scantei ...

Bafta multa la marirea familiei baby.gif
ramonavlas
Presupun ca asta e situatia (financiara).....
ganesha
Spor la toate! cheer.gif Mama, ce curajoasa, la 17 ani blum.gif
Felicitari si toata admiratia mea pentru continuarea studiilor give_rose.gif Tu ai o garofita de aproape 8 ani, eu am un bradutz care a implinit 8 ani. )).gif
buretel
floare.gif Bine ai venit Mariana!