Hello. Eu sunt Roxana si am ajuns sa cunosc acest forum in special acest Topic cand am cautat un tabel caloric cat mai complex si complet pe net. Acesta este intr-adevar cel mai bun. Nu stiu cine l-a facut dar felicitari pentru perseverenta.
Cred ca ar fi politicos sa ma prezint, deoarece am vazut ca pesoanele de aici se cunosc intre ele si sunteti ca o mica familie

. Sunt studenta la Politehnica in primul an, sunt supraponderala iar din cauza asta am decis sa iau atitudine si sa ma lupt cu kilogramele in plus deoarece de mica am fost plinuta, niciodata nu am fost slaba. Nu stiu ce inseamna sa ma pot imbraca cum vreau fara sa ma gandesc ca daca mi se vede burta sau daca mi se vad shuncile. Dupa cum am spus am gasit acest forum cautand continutul caloric la diferite alimente.
Povestea care ma aduce aici este: am fost la un medic nutritionist care mi-a dat un regim fara sa ma intrebe daca iti place sau nu un anume aliment, m-a intrebat decat de peste (probabil sunt multe persoane care nu-l suporta). Mi-a spus sa mananc mai putina sare si carne la mesele principale la gratar sau coapta (asta scria in regimul tras la imprimanta, care deja exista in calculatorul ei, nu l-a facut special pt mine, tot ceea ce a facut a fost sa stearga cuvantul "peste"). Primele doua zile am incercat sa mananc carne, dar eu sunt obisnuita sa mananc carne o data, maxim de 2 ori pe saptamana si doar daca am pofta. Carnea la gratar fara destula sare nu mi se pare deloc gustoasa, dar totusi am mancat, a doua zi, a trebuit sa mananc carne de vita la gratar (la cina), la fel, cu foarte putina sare, si mi s-a facut scarba de ceea ce mancam numai ca m-am fortat sa termin, ca de, asa scria in regim.