Ajutor - Cauta - Membri - Calendar
Versiune completa: incepe scoala...
OneDen.com > Relatia cu colegii > La scoala
DIAbolica
in speranta ca nu-s singura care (inca) mai merge la liceu, profit de imprejurari ("ajunul" inceperii -sau nu- ) ca sa urez tuturor un an scolar plin de realizari,impliniri si fie ca educatia sa ne duca pe cele mai inalte culmi ale implinirii ( lol.gif )

daca sunt si profesori intre noi.. hi there ! naughty.gif si lasati-o mai moale cu greva, e bullshit.. aa,si legat de revendicari..no offence dar ce vreti vi se va da probabil intr-o viata viitoare (sau in asta,dar schimbati-va tara..no way in Romania) ...

salut.gif salut si colegii "de suferinta" de-a 12a si nu numai...

peace,man ! inocentul.gif
Nessie
A inceput sau nu pana la urma? unsure.gif Oricum ar fi, azi sau luni tot incepe asa ca va urez si eu un an scolar bun si cu multe succese!
Ca doamne profesoare pe la noi stiu de Andreea-Rodica si Bubbles. Poate ne povestesc ele cum se vede un inceput de an scolar din partea cealalta a catedrei. blum.gif

Pentru restul se stie: bucurie mare ca iti revezi colegii, o saptamana de povestiri care ce a facut, pe unde a umblat, in prima zi, fiecare se lauda cu ce tzoale si-a luat (daca nu e cu uniforma), flori etc. rolleyes.gif
tmanbone
CITAT(DIAbolica @ 14-09-2006, 08:21 PM) *

salut.gif salut si colegii "de suferinta" de-a 12a si nu numai...
peace,man ! inocentul.gif

Iti dau un sfat: gandeste-te serios la viitor dar nu ezita sa-ti traiesti tineretea.

Bafta la scoala, Dia!

Peace, woman!
aki
Bafta mare la scoala Diabolica pupic.gif
DIAbolica
multumesc mult, aki hug.gif

multumesc pt urari si pt sfat (de care voi incerca sa tin cont, in limita timpului liber disponibil sad.gif ) tmanbone

Nessie ..scoala a inceput..sau at least, va incepe de luni incolo... mad.gif
Bucurie mare la revederea colegilor doar in aparenta.. o saptamana de povestit mai putin, mai degraba una de barfe,ca deh, asa-i pe la noi... dry.gif
multumim de urari give_rose.gif