Ajutor - Cauta - Membri - Calendar
Versiune completa: Diary mirela_awad
OneDen.com > Relatia cu mine > Jurnal de bord
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
aki
CITAT(mirela @ 14-07-2007, 09:28 PM) *

He-he! Am intrat sa va salut! sunt super obosita dupa zborul de azi Lisabona-Frankfurt!Maine am Lisabona-Malpensa(Milano) de dimineata devreme.Aki nu vrei si tu sa fii si tu insotitoare de bord? Incearca, caci sigur iti va placea!
Amalia erau orele 18:00 ,dar lume mai putin cum magazinele inchid la acea ora toatra lumea fuge acasa si se pregateste de iesit la cina in oras.

Mirela eu de acum am alta chemare,sunt inginer.Imi place ca razbati oriunde.Bravo hug.gif pupic.gif
Tzutzi80
CITAT(amalia0701 @ 14-07-2007, 09:57 AM) *

CITAT(aki @ 13-07-2007, 01:34 PM) *

CITAT(Tzutzi80 @ 13-07-2007, 12:50 PM) *

Buna Mire! Ma bucur ca ai intrat in linie!
Acum stii si tu cum e sa muncesti o gramada de ore, sa dormi 3-4 ore, si lumea sa te invidieze pentru ce job super misto ai. Macar tu mai ai si zile libere hug.gif

Si tu esti stuardesa hug.gif ?

Ambele sunt insotitoare de bord, doar ca Mirela se da cu avionul si Tzutzi cu vaporul cheer.gif cheer.gif cheer.gif
Pup fetele noastre dragutze.

Amalia mea iubita!!! femeie....esti fenomenala pupic.gif lol.gif

Mirelutza te pup dulce si mi-e dor de tine
mirela