Salt la continut


Fotografie

Dieta si sanatate


  • Please log in to reply
Nu exista raspunsuri

#1 Nessie

Nessie

    Crocodil

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7976 Mesaje:
  • Din:Bucuresti
  • Dispozitie:Fericita! :D
  • Sex:Feminin

Postat 12 June 2006 - 02:37 PM

Pentru o sanatate buna si pentru a slabi fara sa ne distrugem organismul:
1. Trebuie sa existe un raport intre categoriile de factori nutritivi din alimente:
-proteine.......................................40%
-lipide (grasimi)..............................20%
-glucide (hidrati de carbon)............40%
-fibre vegetale .............................minim 20 g pe zi
iar
-apa ...............................................30 ml pe kilocorp
2. Evitam pe cat posibil alimentele produse pe cale nenaturala
3. Eliminarea aditivilor alimentari, in special: E142, E311, E312, E123, E110, E230-233
4. Consumam cat mai multe produse neprelucrate: "O zi pe saptamana numai cruditati"
5. Reducem cantitatea de carne consumata
6. Se consuma un singur gen de proteine animaliere la o masa
7. Nu beti lichide inainte, in timpul si dupa masa deoarece se dilueaza sucul gastric si se ingreuneaza digestia. Dupa masa sau inainte cu 1/2h e ok.
8. Fructele se consuma intre mese sau cu 1/2h ore inainte de urmatoarea masa sau la 2 ore dupa ultima.
9. Nu se combina lipidele cu glucidele (cartofi, paine, mamaliga, paste fainoase, orez, fasole, mazare). Se pot combina cu legume ce nu contin amidon (varza, conopida, dovlecei, fasole verde...)
10. Respectarea proportiei intre alimentele acide 20% si cele bazice 80%
Acide: otet, bors, bere, fructe acre sau dulci, vin muraturi, ananas, struguri carne ulei, margarina, lapte acru, zahar, paine alba+intermediara, cozonac, sare, rosii, fasole pastai, mazare, ardei gras rosu, gogosar, spanac, stevie.
Bazice: lapte dulce, mere semidulci, banane, pepene, alune, nuci, varza, conopida, cartofi, praz, ceapa, castraveti, morcovi, dovleac, salata, patrunjel, ardei gras verde, fasole+mazare uscate, cereale, orez germeni de grau, paine neagra, graham, mamaliga.
11. Orele meselor sa tina seama de ciclurile nutritionale:
-aportul alimentar (hranirea-digestia) intre orele 12-20
- asimilarea (folosirea nutrientilor-metabolism) intre orele 20.00-04.00
- eliminarea(eliminarea reziduurilor-detoxifierea) intre orele 04.00-12.00
12. Sa bem cat mai putin alcool.
13. Sa rarim consumul cafelei.
14. Excludem bauturile racoritoare industriale (Stiti ce buna e limonada facuta de noi, sau nectarul facut la robot?)
15. Sa mancam cat mai des usturoi, ceapa, patrunjel verde.
16.Pentru o slabire frumoasa se reduce numarul caoriilor cu maxim 500 din necesarul zilnic. (De exemplu, o femei de 60 kg, 160cm si cu o activitate zilnica lejere, are necesarul zilnic de calorii de 1800).




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi