Salt la continut


Fotografie

Reducerea stratului de grasime


  • Please log in to reply
Nu exista raspunsuri

#1 julyalina

julyalina

    Taz

  • Membri
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3360 Mesaje:
  • Dispozitie:dor de zilele insorite
  • Sex:Feminin

Postat 29 May 2007 - 10:10 AM

am gasit un articol :)

reducerea stratului de grasime

Este cel mai dificil de atins obiectiv, deoarece trebuie mentinut mereu echilibrul intre a furniza corpului suficeinti nutrienti pentru refacere, dar in acelasi timp de a furniza un numar de calorii mai mic decat cel ce se consuma prin metabolism si acitivitatile zilnice. In timpul regimului de slabire, masa de dupa antrenament este cea mai importnanta. Acum sunt permisi carbohidratii, sunt chiar indicati, altfel muschii se vor distruge mai repede decat se vor construi, din cauze lipsei de glicogen. Si in cazul regimului de slabire, deficitrul optim este tot in jur de 300-500 de calorii pe zi. Mai mult ar insemna deja o fortare a organismului. Trebuie sa fim constienti ca organismul are nevoie de anumiti nutrienti , si ei nu pot proveni numai din rezerve. Numarul meselor pe zi trebuie sa fie cat mai mare, pentru a asigura in sange o cantitate optima de nutrienti, mai ales de glucide. Atunci cand organismul are prea putine glucide in sange, el va tinde sa distruga proteinele pentru a fabrica glucoza. De asemenea, dupa o asemenea perioada, organismul va fi tentat sa stocheze cat mai multa grasime. Deci regimurile de infometare functioneaza ca un bumerang. In regimul de slabire foarte importante sunt fibrele alimetare. Ele ajuta la reglarea tranzitului intestinal, mentinand stomacul plin mai multa vreme si diminuand astfel senzatia de foame.

Mic dejun : se iau carbohidrati putini si complecsi, si proteine alaturi de celelalte suplimetne de vitamine, minerale etc.

2-3 ore inainte de antrenament : masa obisnuita saraca in calorii: carbohidrati complecsi, proteine rapide si fara grasimi.

30-60 min. inainte de antrenament : o mica gustare de 80 de calorii, din ceva carbohidrati si proteine slabe. 10 grame din fiecare. Este un moment optim pentru creatina, e/c/a sau alte termogenice.

In timpul antrenamentului: consumati apa si in eventualitatea unui antrenament intens si peste o ora, si o bautura cu carbohidrati. Caloriile se vor lua in calcul la consumul zilnic.

Imediat dupa antrenament : suplimentul sau masa de recuperare. 0,45 g de proteine pe kilocorp si 0.66g de carbohidrati pe kilocorp. De asemenea, glutamina, creatina, hmb, pot fi de ajutor.

1-3 ore dupa antrenament : masa obisnuita

inainte de culcare proteina cu absorbtie lenta.

In general, pentru slabire, trebuie respectate urmatoarele reguli :
1. eliminarea glucidelor simple, a grasimilor animale si a alcoolului.
2. eliminarea prajelilor, mezelurilor si a produselor de patiserie
3. eliminearea produselor de fast-food(mai ales hamburgeri, hotdog, chiar si nuggets-contin multa grasime ascunsa)
4. consumul in cantitati cat mai mari a vegetalelor bogate in fibre
5. consum ridicat de apa
6. mesele zilnice trebuie sa fie mici si in numar de 4-6.
7. nu trebuie sa va infometati. Organismul reactioneaza negativ la infometare, creand un mediu hormonal propice depunerii de grasime si descompunerii proteinelor.






0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi