Salt la continut

Fotografie

Din cand in cand avem nevoie de ordine in viata...

• Please log in to reply
190 raspuns(uri) in acest subiect

#1 LadyEowin

LadyEowin

Pestisor

• Membri
  • PipPip
  • 159 Mesaje:
  • Dispozitie:alive and kicking
  • Sex:Feminin

Postat 23 November 2007 - 07:39 PM

Hello

M-am decis imi deschid un nou jurnal, am nevoie de el...e un fel de dependenta i-as putea zice, dar e o dependenta placuta...si inocenta as putea zice....

Sa ma prezint ;) unele dintre voi ma stiti altele nu...pai sunt din Ploiesti, sunt studenta inca, ultimul an, ma chinui cu multele proiecte pentru facultate si desigur most of all proiectul de diploma...in acelasi timp activez intr-o asociatie studenteasca care imi face bine la self esteem ca sa zic asa....fac aikido de 3 ori pe saptamana si mai noi pilates in restul de 2 seri, in we imi iau pauza...:)

Nu am un regim in momentul de fata, dar incerc din tot sufletul sa mananc 3 mese pe zi si 2 gustari si sa mananc mancare sanatoasa....nu stiu cand voi incepe sa postez meniurile mele, dar voi incepe la un moment dat....

In alta ordine de idei, ma simt la un moment de raspantie, adica facultatea se termina in curand si nu prea stiu incotro sa ma indrept, am mii de idei, dar nu stiu cui sa ii dau curs...

la capitolul dependenta in ultimul timp...mentionez "Sex and the city" si niste cizmulite negre pe langa care trec in fiecare zi, sunt in vitrina unui magazin, sunt 2 modele, pe negru si pe rosu, inima imi spune sa imi iau rosu, ratiunea negru....nu stiu de care sa ascult....aici eram la partea shallow a mea....

Aici inchei povestioara din seara asta....

Sper sa ma vizitati si sa ma incurajati sau din contra....

zbye

#2 Nessie

Nessie

Crocodil

• Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7976 Mesaje:
  • Din:Bucuresti
  • Dispozitie:Fericita! :D

Postat 23 November 2007 - 08:24 PM