Salt la continut

Fotografie

Spuma si gel = caderea parului?

• Please log in to reply
3 raspuns(uri) in acest subiect

#1 dorulica92

dorulica92

Amiba

• Membri
  • 2 Mesaje:

Postat 02 July 2009 - 03:26 PM

salut, sunt nou pe forum,si am si eu o problema. Sunt elev in cls a 11 si in fiecare zi la scoala ma dau cu gel sau cu spuma intrucat am sparnel in cap si parul imi sta foarte aiurea. De aceea in fiecare zi ma dadeam cu gel, iar de 1 an ma dau cu spuma. Am observat k dupa dush sau cand ma dau cu spuma, raman cu fire de par in mana. Mentionez ca si tatal meu are parul ca Basescu , sau ca Muresan de la CFR Cluj :D.
Si de aceea va rog sa`mi spune`ti si mie vre`o metoda de regenerarea a parului , care poate fi utilizata pe perioada vacantei, caci acum nu prea am tangente cu spuma :)) . Multumesc anticipat !

#2 Nessie

Nessie

Crocodil

• Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7976 Mesaje:
  • Din:Bucuresti
  • Dispozitie:Fericita! :D
  • Sex:Feminin

Postat 02 July 2009 - 03:47 PM

Buna, Doru! Gelul ar trebui dat jos inainte de culcare, in fiecare zi. Nu cred ca e ok sa dormi cu el in par si a doua zi sa mai pui ceva peste. Pe langa asta, parca erau niste geluri pe baza de apa, daca nu vorbesc aiurea. :unsure: Incearca-le sa vezi cum ti se par.

Pentru regenerarea parului avem o solutie la subiectul Tratament contra caderii parului.

#3 dorulica92

dorulica92

Amiba

• Membri
  • 2 Mesaje:

Postat 02 July 2009 - 07:32 PM

poi asta fac, adica niciodata nu ma culc fara macar sa ma spal pe cap cand am spuma, repet , folosesc numai spuma acum, gel foloseam inainte, pentru ca acum din cauza folosirii in exces, probabil parul a pierdut din rezistenta pentru ca firele de la breton doar daca dau cu spuma + fixativ mai stau ceva ridicate, in rest imediat se lasa indiferent dak dau cu spuma si gel

#4 cecylia

cecylia

Amiba

• Membri
  • 1 Mesaje:

Postat 15 May 2017 - 12:25 PM