Salt la continut

Fotografie

Slabirea Mea Progresiva !

• Please log in to reply
1010 raspuns(uri) in acest subiect

#1 MDY

MDY

Marmota

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1054 Mesaje:
  • Dispozitie:melancolica
  • Sex:Feminin

Postat 06 November 2009 - 09:54 PM

Desi la inceput mi se parea ironic sa tin un jurnal al unei diete...acum dupa ce am vazut cateva dintre ale altor forum-iste m-am hotarat sa abordez si eu unul.
Ptr inceput ma voi prezenta. Mi se spune Ela, am 21 de ani si ca majoritatea celor de aici vreau sa slabesc. Am o inaltime de 1,70 si 60 de kg.Conform standardelor nu sunt grasa si tin sa precizez de la inceput ca nici nu ma simt insa datorita job-urilor anterioare si doamne ajuta viitoare sunt nevoita sa mai slabesc. dupa cum v-ati dat seama lucrez ca si model.
Marea mea problema o constituie dulciurile. Sunt o CHIOCOALCHOLICA!!!!!!! :doh:
Dupa ce am citit mai multe site-uri, am tinut tot felul de diete, am facut sport de la tae-bo la fitness am ales sa tin incepand de luni 9.11.2009 Dieta DAneza. Asta penru ca am testat-o vre-o 2 zile sa vad daca rezist fara dulciuri si mancand doar ce scrie acolo. Ei bine am eusit, lucru care m-a determinat sa o incep de luni. Intre timp vreau sa postez tot ce am mai gasit despre dieta si ceea ce am mai citit din carile Mihaelei Bilic "Traiesc deci ma abtin" sau Carmen Bruma " slim". B) ; asta daca este cineva interesat.

Mi ati fi de mare ajutor daca am vb, ne-am sfatui si mi-ati spune ce si cum functioneaza dietele voastre...

Va pup cu drag si spor... :hug:

#2 MDY

MDY

Marmota

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1054 Mesaje:

Postat 06 November 2009 - 10:08 PM

sa inteleg ca nimeni nu vrea sa-mi fie partas al suferintei? :sorry: :(

#3 Spatzi

Spatzi

Crocodil

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7717 Mesaje:
  • Din:BY
  • Dispozitie:sporty...

Postat 06 November 2009 - 10:24 PM