Salt la continut

Fotografie

Bubble

• Please log in to reply
7 raspuns(uri) in acest subiect

#1 Bubble

Bubble

Amiba

• Membri
  • 44 Mesaje:

Postat 21 May 2006 - 01:14 PM

Salut! B) eu sunt Alina, am 19 ani si sunt studenta in Bucuresti. Imi place sa comunic (uneori chiar depasesc limita :p ), sa imi fac prieteni, sa citesc, butonez toata ziua la calculator si mai rar ma uit la TV.
Sper sa ne imprietenim repede si sa ne intelegem bine!

#2 Rino

Rino

Amiba

• Membri
  • 44 Mesaje:
  • Sex:Masculin

Postat 22 May 2006 - 09:34 AM

Bine te-am gasit, Alina! Am aparut si eu tot cu dorinta sa ne intelegem bine si sa ne imprietenim. :)

#3 Tomy

Tomy

Furnica

• Membri
  • Pip
  • 76 Mesaje:
  • Sex:Feminin

Postat 10 June 2006 - 05:23 PM

Salut, sunt nou venita si sper sa ma "primiti " si pe mine!

#4 Bubble

Bubble

Amiba

• Membri
  • 44 Mesaje:

Postat 10 June 2006 - 06:34 PM

:welcome: Bine ai venit, Tomy! Te primim cu voie buna!
Spune-ne ceva despre tine daca vrei, daca nu, ne intalnim pe aici si ne cunoastem noi! ;)

#5 Tomy

Tomy

Furnica

• Membri
  • Pip
  • 76 Mesaje:

Postat 10 June 2006 - 07:04 PM

Ma bucur, Alina, ca m-ai "receptionat" mi-ar place sa te cunosc dar sunt din provincie si cam incepatoare in acest mod de conversatie si in ale calculatorului, adica nu am prea butonat pana cum si-mi doresc sa ma descurc ! :D Daca de vazut nu ne putem vedea ne vom cunoaste aici! Tu ai zis ca esti studenta, eu lucrez si am 40 de ani, in cazul acesta mai vrei sa vorbim? De curand mi-am instalat net-ul acasa si in alta parte mi-a fost "peste mana" sa merg. Sper sa-ti fiu o companie placuta si daca iti face si tie placere astep! :)

#6 Bubble

Bubble

Amiba

• Membri
  • 44 Mesaje:

Postat 10 June 2006 - 07:11 PM