Salt la continut


Fotografie

Dieta De Slabit


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Allexz22

Allexz22

    Amiba

  • Membri
  • 1 Mesaje:

Postat 26 January 2017 - 12:05 PM

Salutare tuturor , tocmai ce am descoperit si eu accest site , si doresc sa impartasesc o dieta cu voi care o tin de vreo cateva luni si as vrea sa va cer sfatul , sa stiu daca e bine sau nu ceeea ce fac. Momentan sunt la 77 de kg  la 1.73  , si nu stiu cat de bine este .Merg la sala zilnic si de cateva saptamani nu am mai vazut nici o modificare.

 

 

Albus de ou fiert - 150 grame, 78 calorii
Iaurt grecesc 2% Olympus - 150 grame, 91.5 calorii
Tarate de ovaz Sano Vita - 60 grame, 195.6 calorii
Piept de pui gatit fara piele - 150 grame, 226.5 calorii
Orez brun integral fiert - 60 grame, 66.6 calorii
Mix legume mexicane LIDL - 100 grame, 72 calorii
Piept de pui gatit fara piele - 150 grame, 226.5 calorii
Mix legume mexicane LIDL - 100 grame, 72 calorii
Orez brun integral fiert - 60 grame, 66.6 calorii
Fasole alba fiarta - 150 grame, 192 calorii
Carne de vita gatita - 150 grame, 282 calorii
Branza Cottage Exquisa - 50 grame, 48.5 calorii
---------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 1330 grame, 1617.8 calorii
 
Mesele sunt in felul urmator
Masa 1:abus fiert cu iaurt grecesc si tarate
Masa 2: piept de pui cu orez brun si legume
Masa 3: la fel ca msa 2
Masa 4: Fasole gatita 
Masa 5: vita cu cottage chese


#2 natalia

natalia

    Taz

  • Membri
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3071 Mesaje:
  • Sex:Feminin

Postat 21 February 2017 - 04:11 PM

 

Salutare tuturor , tocmai ce am descoperit si eu accest site , si doresc sa impartasesc o dieta cu voi care o tin de vreo cateva luni si as vrea sa va cer sfatul , sa stiu daca e bine sau nu ceeea ce fac. Momentan sunt la 77 de kg  la 1.73  , si nu stiu cat de bine este .Merg la sala zilnic si de cateva saptamani nu am mai vazut nici o modificare.

 

 

'No, daca doresti feed-back, sa-ti dau. :)

 

- mers la sala zilnic: error.

- lipsa grasimi: error.

 

Parerea mea:

- regandeste nivelul de activitate fizica, sa iti acorzi timp pt odihna / refacere. http://forum.oneden....ssive-exercise/

- optional - calculeaza-ti cateva meniuri, sa urmaresti macronutrientii si sa asiguri macar un minim (si sa nu ai exces) din fiecare tip: proteina / carbs / grasimi.

- slabesti mult mai eficient cu doar 2-3 mese mari, decat cu 5, la acelasi total caloric. Motivul pe foarte scurt: insulina.

 

Am prea putine informatii ca sa-ti spun exact de ce "de cateva saptamani nu ai mai vazut nici o modificare". Factorii mari ar fi: sportul in exces (a devenit stresor pt corp); dieta ta hipocalorica in constant deficit in ultimele luni (metabolism incetinit); lipsa grasimilor si eventual un exces de proteine, care iti mentine ridicat nivelul bazal al insulinei; alte aspecte care tin de stresul din viata personala, etc. 

 

In concluzie: redu sportul, mananca variat din toate grupele alimentare (mai exact: nu evita grasimile), dar avand grija la impactul asupra glicemiei / insulinei pt fiecare masa, redu nr de mese (dar pastreaza totalul caloriilor la un deficit de maxim 20% din mentinere) si analizeaza capitolul stres.

 

Spor!


Acest mesaj a fost editat de natalia: 21 February 2017 - 04:14 PM





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi