julyalina

Taz

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3360 Mesaje:
  • Dispozitie:dor de zilele insorite
  • Sex:Feminin

Postat 05 January 2007 - 09:26 AM

The following was written by Ben Stein (Economist, writer, actor commentator) and recited by him on CBS Sunday Morning Commentary, 12/18/05. It is worth reading now -- and again.

"Herewith at this happy time of year, a few confessions from my beating heart: I have no freaking clue who Nick and Jessica are. I see them on the cover of People and Us constantly when I am buying my dog biscuits and kitty litter. I often ask the checkers at the grocery stores. They never know who Nick and Jessica are either. Who are they? Will it change my life if I know who they are and why they have broken up? Why are they so important? I don't know who Lindsay Lohan is either, and I do not care at all about Tom Cruise's wife. Am I going to be called before a Senate committee and asked if I'm a subversive? Maybe, but I just have no clue who Nick and Jessica are. If this is what it means to be no longer young, it's not so bad.

Next confession: I am a Jew, and every single one of my ancestors was Jewish. And it does not bother me even a little bit when people call those beautiful, lit up, bejeweled trees Christmas trees. I don't feel threatened. I don't feel discriminated against. That's what they are: Christmas trees. It doesn't bother me a bit when people say "Merry Christmas" to me. I don't think they are slighting me or getting ready to put me in a ghetto. In fact, I kind of like it. It shows that we are all brothers and sisters celebrating this happy time of year. It doesn't bother me at all that there is a manger scene on display at a key intersection near my beach house in Malibu. If people want a creche, it's just as fine with me as is the Menorah a few hundred yards away.

I don't like getting pushed around for being a Jew, and I don't think Christians like getting pushed around for being Christians. I think people who believe in God are sick and tired of getting pushed around, period. I have no idea where the concept came from that America is an explicitly atheist country. I can't find it in the Constitution, and I don't like it being shoved down my throat. Or maybe I can put it another way: where did the idea come from that we should worship Nick and Jessica and we aren't allowed to worship God as we understand Him?

I guess that's a sign that I'm getting old, too. But there are a lot of us who are wondering where Nick and Jessica came from and where the America we knew went to." In light of the many jokes we send to one another for a laugh, this is a little different: This is not intended to be a joke; it's not funny; it's intended to get you thinking.

Billy Graham's daughter was interviewed on the Early Show and Jane Clayson asked her, "How could God let something like this happen?" (regarding Hurricane Katrina). Anne Graham gave an extremely profound and insightful response. She said, "I believe God is deeply saddened by this, just as we are, but for years we've been telling God to get out of our schools, to get out of our government and to get out of our lives. And being the gentleman He is, I believe He has calmly backed out. How can we expect God to give us His blessing and His protection if we demand He leave us alone?"

In light of recent events...terrorists attacks, school shootings, etc., I think it started when Madeleine Murray O'Hare (she was murdered, her body found recently) complained she didn't want prayer in our schools, and we said OK. Then someone said you better not read the Bible in school . The Bible says thou shalt not kill, thou shalt not steal, and love your neighbor as yourself. And we said OK.

Then Dr. Benjamin Spock said we shouldn't spank our children when they misbehave because their little personalities would be warped and we might damage their self-esteem (Dr. Spock's son committed suicide.). We said an expert should know what he's talking about. And we said OK.

Now we're asking ourselves why our children have no conscience, why they don't know right from wrong, and why it doesn't bother them to kill strangers, their classmates, and themselves. Probably, if we think about it long and hard enough, we can figure it out. I think it has a great deal to do with "WE REAP WHAT WE SOW."

Funny how simple it is for people to trash God and then wonder why the world's going to Hell. Funny how we believe what the newspapers say, but question what the Bible says. Funny how you can send 'jokes' through e-mail and they spread like wildfire but when you start sending messages regarding the Lord, people think twice about sharing.

Funny how lewd, crude, vulgar and obscene articles pass freely through cyberspace, but public discussion of God is suppressed in the school and workplace.

Are you laughing?

Funny how when you forward this message, you will not send it to many on your address list because you're not sure what they believe, or what they will think of you for sending it. Funny how we can be more worried about what other people think of us than what God thinks of us. Pass it on if you think it has merit. If not then just discard it... no one will know you did. But, if you discard this thought process, don't sit back and complain about what bad shape the world is in.

sursa: email

#2 alex25

alex25

Nevastuica

• Membri
  • PipPipPipPipPipPip
  • 900 Mesaje:
  • Sex:Masculin

Postat 05 January 2007 - 10:10 AM

true... traim intr-o lume de adoratori ai lui Becali, Luciu, Mutu etc. pe masura ce evolutionismul devine din ce in ce mai mult parte a identitatii romanului;ne razvratim, in schimb, impotriva lui Dumnezeu, la fiecare siret care ni se desface.

#3 Ilie&Ioan

Ilie&Ioan

Amiba

• Membri
  • 49 Mesaje:

Postat 07 April 2008 - 06:19 PM

Noi suntem romani.Tradu te rog frumos.

#4 Nessie

Nessie

Crocodil

• Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7976 Mesaje:
  • Din:Bucuresti
  • Dispozitie:Fericita! :D

Postat 07 April 2008 - 09:12 PM

Iti dai seama cat timp ar lua traducerea unui text atat de mare. Nu cred ca o sa o sa il traduca cineva. Julyalina l-a pus aici pentru cine poate sa il inteleaga.

#5 Ilie&Ioan

Ilie&Ioan

Amiba

• Membri
  • 49 Mesaje:

Postat 13 April 2008 - 04:38 PM

Iti dai seama cat timp ar lua traducerea unui text atat de mare. Nu cred ca o sa o sa il traduca cineva. Julyalina l-a pus aici pentru cine poate sa il inteleaga.

Daca tu ai inteles ceva,te rog frumos fa un rezumat sau expune esenta mesajului.

#6 honey79

honey79

Marmota

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1103 Mesaje:
  • Din:Texas, SUA

Postat 31 May 2008 - 06:27 AM

Am sa incerc eu sa-ti traduc.

Insa sigur n-am sa termin totul in seara aceasta.Daca va fi pe paragrafe,nu te supara, ok?

"Urmatorul paragraf a fost scris de Ben Stein (Economist,scriitor,actor,comentator) si citat de CBS Sunday Morning Commentary, 12/18/05.Merita citit acum....si altadata.

Iata ca la acest fericit moment al anului,cateva marturisiri din inima : Nu am nici cea mai mica idee cine sunt Nick si Jessica. Ii vad pe coperta revistei People sau Us intr-un mod constant, atunci cand cumpar biscuiti pentru caine si nisip pentru pisica.Adeseori ii intreb pe vanzatorii de la magazine.Nici ei nu stiu cine sunt Nick si Jessica. Cine sunt ei? Imi va schimba viata daca as sti cine sunt ei si de ce s-au despartit?De ce sunt atat de importanti? Deasemenea nu stiu nici cine Lindsay Lohan este;si nu-mi pasa deloc de sotia lui Tom Cruise.Voi fi chemat in fata Curtii Supreme (nu stiu exact corespondentul in romana) si intrebat daca sunt impotriva ?Poate,dar chiar nu am nici o idee cine sunt Nick si Jessica.Daca asta inseamna sa nu mai fii tanar, atunci nu-i chiar asa de rau.

Urmatoarea marturisire: sunt Evreu; si toti ancestorii mei au fost evrei.Si nu ma deranjeaza deloc cand oamenii numesc acei copaci frumosi,luminati,impodobiti : Pomi de Craciun.Nu ma simt amenintat. Nu ma simt discriminat.Doar asta sunt: Pomi de Craciun.Nu ma deranjeaza deloc cand oamenii-mi ureaza :Craciun Fericit."

PS:Ma opresc aici, caci mi s-a trezit bebelul .

#7 Ilie&Ioan

Ilie&Ioan

Amiba

• Membri
  • 49 Mesaje:

Postat 31 May 2008 - 09:29 AM

Am sa incerc eu sa-ti traduc.
PS:Ma opresc aici, caci mi s-a trezit bebelul .

Multumesc frumos!Te rog continua.

#8 honey79

honey79

Marmota

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1103 Mesaje:

Postat 31 May 2008 - 04:17 PM

Continuare:

Nu cred ca ma marginalizeaza sau ca ma vor pune intr-un ghetto.De fapt, imi cam place.Demonstreaza ca suntem toti frati si surori si ca sarbatorim aceasta fericita perioada a anului.Nu ma deranjeaza deloc ca este o scena cu ieslea (se refera la scena nasterii lui Iisus Christos) intr-o importanta intersectie chiar langa casa mea de vacanta in Malibu.Daca oamenii vor o cresa, atunci sunt ok...la fel cum sunt Menorah cateva sute de metri mai departe.

Nu-mi place sa fiu luat peste picior ca sunt Evreu si cred ca nici Crestinilor nu le-ar place pentru faptul ca-s Crestini.Cred ca oamenii care cred in Dumnezeu s-au saturat pur si simplu sa fie luati peste picior.Nu am nici cea mai mica idee de unde-a aparut conceptul ca America este o tara atee.Nu o gasesc in Constitutie si nu-mi place sa-mi fie bagata pe gat.Poate pot sa formulez altfel: de unde ideea ca ar trebui sa ne inchinam lui Nick si Jessica si nu am avea permisiunea sa ne inchinam la Dumnezeu, asa cum il intelegem?

Banuiesc ca asta e un semn cum ca imbatranesc, deasemenea.Dar suntem destul de multi care ne intrebam de unde Nick si Jessica au aparut si, unde a disparut America ce-o stiam."In lumina multor glume pe care le trimitem unu altuia, aceasta e un pic diferita:Aceasta nu se vrea a fi o gluma; nu are umor.Intentia este sa te faca sa gandesti.

Fiica lui Billy Graham a fost intervievata in show-ul Early Show si Jane Clayson a intrebat-o "Cum a putut Dumnezeu sa lase sa se intample asa ceva?" (referindu-se la uraganul Katrina)Anne Graham a dat un raspuns foarte profund.Ea a spus:"Cred ca Dumnezeu este foarte trist de ce s-a intamplat,la fel ca si noi,dar de foarte multi ani i-am tot spus lui Dumnezeu sa iasa din scolile noastre,din guvernul nostru,din vietile noastre.Si, fiind un gentleman, asta a facut.Cum putem astepta ca Dumnezeu sa ne binecuvanteze si sa ne protejeze cand noi ii cerem sa ne lase in pace?"

In lumina evenimentelor recente,...atacurile teroriste,impuscaturi in scoli,etc,cred ca au inceput cand Madeleine Murray O'Hare (a fost ucisa, corpul ei a fost descoperit recent) s-a plans ca ea nu vrea rugaciuni in scolile noastre, iar noi am zis OK.Apoi cineva a spus ca ar fi mai bine sa nu citim Biblia in scoli.Biblia spune sa nu ucizi, sa nu furi si sa-ti iubesti aproapele ca pe tine insuti.Si noi am zis OK.

Apoi Dr. Benjamin Spock a spus ca nu ar trebui sa ii plesnim (bataita la fund) pe copii cand nu-s cuminti pentru ca micile lor personalitati ar fi scorojite/zgariate si s-ar putea sa le stricam respectul de sine.(fiul Dr-ului Spock s-a sinucis).Am spus ca un expert stie despre ce vorbeste. Si-am zis OK.

Acum ne intrebam de ce copiii nostri nu au constiinta de ce nu stiu ce-i bine si ce-i rau,si de ce nu ii deranjeaza sa ucida necunoscuti, colegi de clasa si chiar ei insisi.Probabil, daca stam sa ne gandim putin mai mult, am afla de ce.Cred ca are de-a face cu " Culegem ce-am semanat".

E hilar cat de simplu este pentru oameni sa vorbeasca de Dumnezeu in van , si apoi ne intrebam de ce lumea se-ndreapta catre Iad.E hilar cum credem tot ce scriu ziarele,dar suntem in dubiu cu ce scrie in Biblie.E amuzant cum trimitem "glume" prin email si se raspandesc precum ciupercile, dar cand incepi sa trimiti mesaje cu privire la Dumnezeu oamenii se gandesc de doua ori inainte sa imparta.

E amuzant cum articole crude,vulgare,obscene trec cu usurinta prin cyberspace,dar discutiile libere despre Dumnezeu sunt interzise in scoli sau la locul de munca.

Razi????

Amuzant cum, atunci cand forward acest mesaj,nu-l vei trimite la foarte multi din lista ta de adrese, pentru ca nu stii ce vor crede sau ce parere vor avea despre tine pentru faptul ca l-ai trimis.E hilar cum suntem mai ingrijorati de ce alti oameni cred despre noi, decat ce crede Dumnezeu despre noi.Trimite-l mai departe, daca tu crezi ca se merita.Daca nu, doar sterge-l. Nimeni nu va sti ca ai facut-o.Dar daca stergi acest gand, atunci nu sta si te plange in ce hal a ajuns lumea.

PS: Nu e tradus exact, dar cred ca ideea se desprinde cu usurinta.

#9 Ilie&Ioan

Ilie&Ioan

Amiba

• Membri
  • 49 Mesaje:

Postat 31 May 2008 - 05:38 PM

Multumesc pentru traducere si pentru timpul pierdut.Mii de mutumiri!

#10 Ilie&Ioan

Ilie&Ioan

Amiba

• Membri
  • 49 Mesaje:

Postat 31 May 2008 - 05:50 PM

Funny how lewd, crude, vulgar and obscene articles pass freely through cyberspace, but public discussion of God is suppressed in the school and workplace.
Are you laughing?

Nu este de ras,este de plans si asta pentru ca tot pamantul a ajuns o Sodoma si o Gomora.
Care sunt cauzele ca tot pamantul a ajuns o Sodoma si o Gomora?
Cine sunt vinovati ca tot pamantul a ajuns o Sodoma si o Gomora?

#11 honey79

honey79

Marmota

• Membri
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1103 Mesaje:

Postat 31 May 2008 - 05:52 PM

Parerea mea? Vinovati suntem cu totii.

#12 Ilie&Ioan

Ilie&Ioan

Amiba

• Membri
  • 49 Mesaje:

Postat 01 June 2008 - 02:27 PM

Parerea mea? Vinovati suntem cu totii.

Daca nu cunoastem cauzele nu putem spune nimic despre cine sunt vinovatii.

DUMNEZEU a facut pe om dupa chipul si asemanarea SA si a facut barbat si femeie.Orice efect bun sau rau presupune existenta unei cauze bune sau rele.Un efect poate deveni o cauza pentru alt efect si asa mai departe.
La inceput cu voia lui DUMNEZEU a fost o cauza rea si un efect rau care a devenit cauza relelor viitoare si doar jumatate din oameni sunt vinovati de ceea ce se intampla rau azi in lume iar jumatate din oameni provoaca cauzele tuturor relelor cu ajutorul lui satan si toate se intampla doar cu voia lui DUMNEZEU pentru incercarea noastra,intarirea noastra in credinta in DUMNEZEU si mantuirea noastra din lanturile lui satan.
Care sunt cauzele si cine sunt vinovatii faptului ca tot pamantul a devenit o Sodoma si o Gomora?

#13 Maleahi

Maleahi

Amiba

• Membri
  • 20 Mesaje:

Postat 10 December 2009 - 08:50 AM

Care sunt cauzele si cine sunt vinovatii faptului ca tot pamantul a devenit o Sodoma si o Gomora?

Omul a fost liber in paradis si s-a bucurat de partasia cu Dumnezeu ...pana in fata alegerii!Dumnezeu i-a prezentat oferta de Har sau pacat prin neascultare ,si acesta a facut-o ptr ai demonstra omului ca in orice situatie omul alege prost ...fiind dependent de ascultarea de Dumnezeu !Prin neascultarea poruncilor lui Dumnezeu ,omul se supune automat si inconstient vointei luciferice.

Libertatea vointei proprii este tocmai sclavia Diavolului !Aparent am putea vorbi de Libera Alegere dupa ce DUMNEZEU ne daruieste un Adevar existential!

0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi