left Schimba imaginea

Implica-te in discutie!Subiectul zilei: Tabel calorii
logo_right

Bine ai venit Vizitatorule ( Autentificare | Inregistrare )

Reply to this topicStart new topic
left > un dor inexplicabil seperator Optiuni V right
weasel
mesaj 29-11-2006, 08:25 PM
Mesaj #1

Amiba

Grup: Membri
Raspunsuri: 5
Inscris: 27-11-2006
Membrul Nr.: 180

Sunt student in anul intai, deabia asteptam sa plec de acasa si sa scap de parinti, yahoo.gif sa fiu liber, sa fac ce vreau eu, sa ma distrez la maxim etc. devil.gif Pana acum am facut tot ce mi-am dorit, tot ce mi-am propus si m-am simtit super bine. salut.gif Dar intr-o zi mi s-a facut un dor de parinti mei, de patul meu de acasa, de casa in sine, incat nu-mi pot inchipui. baby.gif Imi doresc sa-mi vad parinti, mie care cat timp am fost acasa deabia asteptam sa plec de acasa, acum vreau acasa. Am si eu o intrebare, voua vi s-a intamplat lafel, credeti ca am luat-o rasna? wacko.gif Sper ca nu. w00t.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Eu.
mesaj 30-11-2006, 10:41 AM
Mesaj #2

Nevastuica

Raspunsuri: 994
Inscris: 17-08-2006
Membrul Nr.: 117
Dispozitie: Motivated
Sex: Feminin

stai linistit, nu ai luat-o razna, e un sentiment cat se poate de normal si, cred eu, aproape fiecare dintre noi a trecut prin asa ceva wink1.gif
lupta intre sufletelul de copil si mintea care incepe sa se "coaca" abia a inceput )).gif pe de o parte iti doresti sa revii la perioada copilariei, fara griji, fara responsabilitati, cand mama se ocupa de toate....pe de alta simti nevoia de a-ti "lua zborul", de a fi pe picioarele tale si a-ti croi un drum in viata.
curaj si mult succes!

--------------------
Imagine

Septembrie 2005: 72kg
Mai 2007 : 59.5kg
30Iulie - Metabol - 63.1kg

Astăzi este o zi în care să ne bucurăm de viață.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont.
+Quote Post