Salt la continut


AndreeaG

Inregistrat la: 23 Mar 2017
Offline Ultimul click: Apr 04 2017 12:59 PM
-----

Mesajele mele

In subiectul:Jurnal Andreea

25 March 2017 - 09:51 AM

Aseara m-am hotarat sa ma uit la muuulte episoade din serialul "The last man on earth" si sigur ca am rontait cate ceva. 

 

Seminte de floarea soarelui albe NUTLINE - 30 grame, 125.4 calorii, 4.5 proteine, 7.8 lipide, 2.4 carbohidrati, 0 fibre
Compot de visine - 120 grame, 108 calorii, 0.7 proteine, 0 lipide, 25 carbohidrati, 1.7 fibre
---------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 150 grame, 233.4 calorii, 5.2 proteine, 7.8 lipide, 27.4 carbohidrati, 1.7 fibre

In subiectul:Jurnal Andreea

24 March 2017 - 06:54 PM

Astazi am facut o vizita pe la piata fiindca ieri am vazut in cateva jurnale uzici si toata noaptea m-am gandit la ele :)) ! Inainte le gateam cu ceapa si usturoi verde calit si m-ai adaugam si ceva faina sau amidon de porumb. Astazi insa am zis sa le fac dietetice astfel incat, dupa ce le-am curatat si spalat temeinic, le-am adaugat in putintica apa care clocotea, am pus ceapa si ustuoi verde peste si le-am lasat sa fiarba. Cand erau apoape gata, le-am pun in blender si le-am tocat pana a iesit un fel de pasta mai apoasa. Le-am m-ai fiert putin dupa aceea, am adaugat sare si le-am asezonat cu o delicioasa mamaliga! 

 

 

Cam acesta a fost meniul meu pe ziua de azi :

Ou gaina fiert - 100 grame, 155 calorii, 12.6 proteine, 10.6 lipide, 1.1 carbohidrati, 0 fibre
telemea de oaie HARBACH - 240 grame, 760.8 calorii, 43.2 proteine, 64.8 lipide, 1.2 carbohidrati, 0 fibre
Rosii - 270 grame, 48.6 calorii, 2.4 proteine, 0.5 lipide, 10.5 carbohidrati, 3.2 fibre
Ridiche - 40 grame, 6.4 calorii, 0.3 proteine, 0 lipide, 1.4 carbohidrati, 0.6 fibre
Urzici, gatite (fierte) - 280 grame, 159.6 calorii, 15.4 proteine, 2 lipide, 19.9 carbohidrati, 0 fibre
Usturoi verde - 2 grame, 1 calorii, 0.1 proteine, 0 lipide, 0.2 carbohidrati, 0.1 fibre
Ceapa verde - 5 grame, 1.6 calorii, 0.1 proteine, 0 lipide, 0.4 carbohidrati, 0.1 fibre
Mamaliga - 150 grame, 105 calorii, 3 proteine, 0 lipide, 22.5 carbohidrati, 1.5 fibre
Cafea - 250 grame, 2.5 calorii, 0 proteine, 0 lipide, 0 carbohidrati, 0 fibre
Ciocolata cu alune de padure Nussknacker - 10 grame, 59.9 calorii, 1.6 proteine, 0.9 lipide, 4.4 carbohidrati, 0.3 fibre
---------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 1347.5 grame, 1300.4 calorii, 78.7 proteine, 78.8 lipide, 61.6 carbohidrati, 5.8 fibre
 
Sigur am sa beau un ceai cu lamaie m-ai taziu si probabil am sa m-ai mananc cateva alune deci sa zicem ca ar mai creste caloriile cu 6,5 + 56,8 =63.3 :D

In subiectul:Jurnal Andreea

24 March 2017 - 06:41 PM

Tot nu inteleg cum ai ajuns la 1200-1300 calorii. La 22 ani, 170 si 84 kg, cu activitate sedentara:

Pentru a te mentine la greutatea actuala OneDen.com iti recomanda sa consumi 1958 calorii/zi.
Pentru a slabi 0,5 kg/saptamana OneDen.com iti recomanda sa consumi 1458 calorii/zi.

 

Am calculat aici. Eu as zice sa mergi pe 1500-1600 si sa slabesti putin mai lent, dar constant.

 

Nu inteleg nici de ce nu poti sa mananci jeleuri sau covrigi daca iti plac. Nu te-ai ingrasat pentru ca ai mancat un covrig sau un pachet de jeleuri pe saptamana, nu-i asa? Ai mancat mai mult, semi-preparate sau ai mancat la ore aiurea sau ai mancat pentru ca erai suparata/plictisita. Cam asta ar fi variantele. Vezi de ce te-ai ingrasat si in cat timp si apoi ce poti sa faci ca la 24 ani sa nu te gandesti, vai, am 90 kg si ce fac, trebuie sa slabesc pana in luna x cand am concediu 20 kg, mananc 600 calorii.

Multumesc tare mult pentru calcul! Eu am calculat pe un alt site unde imi rezulta ca pentru a ma mentine la aceleasi kg trebuie sa consum 1600 si ceva de calorii pe zi. Asa am ajuns la calculul acela. Este adevarat ca mananc de plictiseala, exagerez foarte tare cu dulciurile si semi-preparatele si mai ales, pana ieri, prima masa o luam la 14:00 , 15:00 iar ultima ma prindea chiar si la 01:00 noaptea daca nu mai tarziu cateodata! Am sa ma stradui sa mananc 3 mese pe zi astfel incat sa nu mananc ce apuc seara si cred ca cel mai important ar fi sa nu mai mananc dupa ora 18:00 . Apreciez enorm sfaturile, prin urmare, multumesc din tot sufletul :* !


 

 

Asa se calculeaza, cum ai facut tu.

Nu inteleg de ce vrei sa mananci asa putin, 1200 - 1300. Nu stiu ce varsta ai, dar cred ca ai nevoie de 1400 sau mai mult. Nu scade caloriile prea mult, nu vei slabi mai repede si chiar daca slabesti, nu vei reusi sa te mentii. Nu vreau sa insist, dar acum ai inceput dieta si cum incepi va determina cum o sa-ti fie peste cateva luni sau cativa ani.

 Am 22 de ani si o problema serioasa cu greutatea in plus! Vara reusesc sa slabesc foarte tare insa iarna ma ingras goaznic! Pana acum nu am intrat niciodata in panica insa, de vreo 2 luni, ma chinui sa intru in haine si chiar am fost nevoita sa-mi cumpar niste pantaloni fiindca m-am ingras mai tare ca niciodata. Imi doresc ca pana in iulie, august sa ajung macar la 70 de kg. Am citit undeva pe net ca ar trebui sa mananc cu 300, 400 mai putine calorii decat as avea eu nevoie in mod normal si asa am ajuns la 1200, 1300 de calorii. Ieri am mancat insa m-ai putin de 1000 chiar daca nu asta a fost scopul. Am sa incerc sa mananc putin mai mult dar imi e teama ca poate nu voi reusi sa slabesc avand in vedere ca sunt alimente de la care nu ma pot abtine, cum ar fi covrigeii sau jeleurile de care imi este goaznic de pofta constant. 

 

Mult succes in ce ti-ai propus! Si eu subscriu la ce a zis Anca, pentru ca nu vei putea la infinit sa mananci atat de putin si cand vei reincepe sa mananci normal kg se vor intoarce. Ce m-a facut, insa, sa intervin, e referirea la jeleuri.Si mie imi plac de mor, dar imi cumpar din plafare, fara zahar, cu ingrediente ceva mai ok decat cele de pe piata. Gustul e identic. Si, pana la urma, de ce sa te abtii? Mananca cu masura, nu le interzice , ca stii cum e cu fructul interzis ... :D

 

 

Nu mi-a trecut nici un moment prin cap ca as putea gasi jeleuri la plafar! Am sa incep sa vizitez si eu astfel de magazine. Pana acum intram doar pentru uleiuri esentiale :p ! As manca cu masura dar daca imi cumpar o punguta de jeleuri, o urmaresc cu privirea pana se goleste. Pur si simplu nu pot sa ma abtin :))


In subiectul:Jurnal Andreea

24 March 2017 - 01:57 PM

Asa se calculeaza, cum ai facut tu.

Nu inteleg de ce vrei sa mananci asa putin, 1200 - 1300. Nu stiu ce varsta ai, dar cred ca ai nevoie de 1400 sau mai mult. Nu scade caloriile prea mult, nu vei slabi mai repede si chiar daca slabesti, nu vei reusi sa te mentii. Nu vreau sa insist, dar acum ai inceput dieta si cum incepi va determina cum o sa-ti fie peste cateva luni sau cativa ani.

 Am 22 de ani si o problema serioasa cu greutatea in plus! Vara reusesc sa slabesc foarte tare insa iarna ma ingras goaznic! Pana acum nu am intrat niciodata in panica insa, de vreo 2 luni, ma chinui sa intru in haine si chiar am fost nevoita sa-mi cumpar niste pantaloni fiindca m-am ingras mai tare ca niciodata. Imi doresc ca pana in iulie, august sa ajung macar la 70 de kg. Am citit undeva pe net ca ar trebui sa mananc cu 300, 400 mai putine calorii decat as avea eu nevoie in mod normal si asa am ajuns la 1200, 1300 de calorii. Ieri am mancat insa m-ai putin de 1000 chiar daca nu asta a fost scopul. Am sa incerc sa mananc putin mai mult dar imi e teama ca poate nu voi reusi sa slabesc avand in vedere ca sunt alimente de la care nu ma pot abtine, cum ar fi covrigeii sau jeleurile de care imi este goaznic de pofta constant. 


In subiectul:Jurnal Andreea

24 March 2017 - 01:46 PM

 

Cina din seara asta a fost un mic rasfat dietetic, astfel incat sa nu simt o schimbare majora la nivelul papilelor gustative :)) ! Am gatit dovlecel umplut cu carne tocata, ardei, ceapa si cimbru la cuptor iar la final am adaugat iaurt 0,1 amestecat cu marar. Nu prea stiu cum sa imi calculez caloriile, dar am considerat ca daca adun toate ingredientele iar dupa ce s-a gatit calculez mancarea din farfurie si fac regula de 3 simple, poate ajung la un rezultat cat de cat aproape de realitate. Asadar dupa gatire, cantitatea de mancare din farfuria mea era de 300 g. Prin regula de 3 simple am ajuns la 271.35 calorii! Sper din suflet ca am reusit sa calculez corect si daca nu, va rog mult sa ma ajutati!
 
 
Ardei rosu fiert - 160 grame, 44.8 calorii, 1.4 proteine, 0.3 lipide, 10.7 carbohidrati, 1.9 fibre
Ardei verde fiert - 90 grame, 23.4 calorii, 0.8 proteine, 0.2 lipide, 5.5 carbohidrati, 1.1 fibre
Ceapa verde - 40 grame, 12.8 calorii, 0.7 proteine, 0.1 lipide, 2.9 carbohidrati, 1 fibre
Carne tocata de vita (50%) si porc (50%) - 450 grame, 1057.5 calorii, 81 proteine, 81 lipide, 0 carbohidrati, 0 fibre
Zucchini gatit - 500 grame, 80 calorii, 3 proteine, 0 lipide, 19.5 carbohidrati, 7 fibre
Iaurt 0,1% Pilos - 150 grame, 43.5 calorii, 4.8 proteine, 0.2 lipide, 6 carbohidrati, 0 fibre
Marar - 10 grame, 4.3 calorii, 0.4 proteine, 0.1 lipide, 0.7 carbohidrati, 0.2 fibre
---------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 1400 grame, 1266.3 calorii, 92.1 proteine, 81.9 lipide, 45.3 carbohidrati, 11.2 fibre


Sa cântărești mâncarea după ce ai gatit-o, ca sa afli cantitatea totala de mâncare, sa nu calculezi după cantitatea de aici. (1400 grame)

 

 

E cum zice Mia, am citit gresit. Se calculeaza cu regula de 3 simpla, dar comparand cu greutatea finala, nu cu cea initiala. Scuze.

 

Multumesc foarte mult! Nu mi-ar fi trecut niciodata prin cap sa masor mancarea dupa ce am gatit-o  :)) ! Am sa am o mica bataie de cap fiindca am un cantar micut care masoara doar 500 g , insa daca vreau sa intru vreodata in blugii preferati, v-a trebui sa ma chinui putin :)) !