Salt la continut


amavio

Inregistrat la: 05 May 2011
Offline Ultimul click: Astazi, 07:16 PM
-----

Mesajele mele

In subiectul:Dieta De 90 De Zile, Partea 9

Astazi, 06:56 PM

@Narcisa: Ce s-a intamplat, nu ieși la raport? 

Raport R40 - vitaminizare:MD - măr și portocală, plus câteva migdale, P - 2 căni suc de struguri, C - salată din salată verde, ceapă verde și ridichi plus, așa era salata, ceva brânză  :oops:. Vor  mai fi ceva semințe de in, puse la muiat de dimineață. 

Și mâine - cântar oficial. 

Spor la dat jos și zile senine! 


In subiectul:Dieta De 90 De Zile, Partea 9

Astazi, 06:16 AM

@ Narcisa: Bravo! Sfat: Mai lasă.... exercițiile pentru abdomen, trebuie să știi că nu există slăbit localizat. Îți recomand bicicletă în continuare, e foarte bună, și adaugă încetul cu încetul genuflexiuni (sunt exerciții care pun în mișcare grupe mari de mușchi și contribuie mai eficient la arderea depozitelor de grăsime). 

Spor la dat jos și zile senine! 


In subiectul:Dieta De 90 De Zile, Partea 9

Ieri, 06:40 PM

Foarte bine Narcisa. 

Raport R39 - carbi: MD - 2 mere și 2 portocale, P - 4 minipateuri cu brânză, C - 3 pateuri cu caș, roșii uscate și curcuma. 

Am fost și la sală, o oră, antrenament cu greutăți și încălzire cu 10 min banda  la înclinația maximă, viteză 6 km/h.

Mâine  - ziua mea preferată, vitaminizare. 

Spor la dat jos și zile senine! 


In subiectul:Dieta De 90 De Zile, Partea 9

26 April 2017 - 06:24 PM

Mai întâi,  :welcome:  Narcisa!

Nu este nici o problemă dacă bei apă noaptea.

Sfaturi: fă-ți un ticker, stabilește-ți obiective realiste și încearcă să postezi ceea ce ai de gâd să mănânci, funcție de ziua de dietă (în felul ăsta, dacă e ceva greșit, putem fi corectați de cei cu mai multă experiență în Rina). Idem, la finalul zilei, încearcă să postezi ce ai mâncat, să dai raportul cum se mai scria pe aici.

Îți doresc succes!

Raport R38 - amidonuri: paste transparente conform celor planificate, la P, iar la cină - de lene, bineînțeles, am mâncat 2 farfurii cu ciorbă de legume (țelină, pătrunjel, morcov, ardei gras roșu și ceva resturi de cartofi de la fundul oalei). Fără pâine.

Mâine R39 - carbi: am scos aluatul foietaj din congelator și l-am dat la frigider până mâine dimineață, când o să bag  la cupto minipateurile ce le voi face. Mâine am și o deplasare (poate) la București, așa că pică nemaipomenit ziua de carbi. În schimb, tot din același motiv, se pare că nu voi ajunge la sală (ăsta e moticul adevărat, nu faptul că am puțină febră musculară...)

Spor la dat jos și zile senine!


In subiectul:Dieta De 90 De Zile, Partea 9

25 April 2017 - 06:07 PM

Da, da , da, am făcut o varză din dietă, cu toate schimbările... Azi dimineață, R37 - carbi, dar a venit după zi de vitaminizare, așa că mă cântăresc frumușel, cântar oficial - 107,5 kg, yupii. După care îmi fac pastele de orez cu ceva sos de soia, și, când să plec la serviciu, parca mi-a luat cineva mințile, scot frumos caserola cu paste și pun în loc 2 ouă de gâscă, că doar am zi de proteine, pentru că m-am cântarit!!!! Na belea! Și mi-am dat seama de asta abia acasă, acum - când scriu...

Am făcut și sală, forță, cam o oră antrenament cu greutăți și 10 minute bandă, viteza 6 km/h, și înclinație maximă (15).

Deci Raport R37 - proteine: MD - 2 portocale, un măr, ceva semințe de in și o mână de migdale (10 - 12 bucăți), amestecate într-un smothie (azi dimineață am fost să-mi ia sânge pentru analize, așa că am băut cu poftă amestecul pe la pot si ceva dimineața), P - 2 ouă de gîscă, fierte, tari, cu supa de rigoare, C - 185 gr. șuncă presată cu 70 gr. pâine prăjită (aici a fost abaterea, dar nu mai aveam ouă și oricum eram după antrenament, așa că se poate trece cu vederea).

Încerc și un calcul caloric:

Ou de gasca - 280 grame, 518 calorii, 38.9 proteine, 37.2 lipide, 3.9 carbohidrati, 0 fibre
Mar verde - 200 grame, 102 calorii, 0 proteine, 0 lipide, 25.4 carbohidrati, 2.6 fibre
Portocale - 400 grame, 188 calorii, 3.6 proteine, 0.4 lipide, 47.2 carbohidrati, 9.6 fibre
Seminte de in - 5 grame, 26.7 calorii, 0.9 proteine, 2.1 lipide, 1.4 carbohidrati, 1.4 fibre
Migdale - 15 grame, 86.7 calorii, 3.2 proteine, 7.6 lipide, 3 carbohidrati, 1.8 fibre
Pateuri cu branza Bella - 96 grame, 372.5 calorii, 4.1 proteine, 30.7 lipide, 17.1 carbohidrati, 0 fibre
Paine prajita Biscottes Mega Image - 70 grame, 291.2 calorii, 9 proteine, 5 lipide, 51.9 carbohidrati, 1.3 fibre
Sunca Padurea Neagra Dulano Lidl - 185 grame, 482.9 calorii, 48.1 proteine, 31.5 lipide, 1.9 carbohidrati, 0 fibre
---------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 1251 grame, 2068 calorii, 107.8 proteine, 114.5 lipide, 151.8 carbohidrati, 16.7 fibre
Deci, 2068 kcal, în condițiile în care recomandările Oneden sunt "Pentru a te mentine la greutatea actuala OneDen.com iti recomanda sa consumi 2493 calorii/zi.
Pentru a slabi 0,5 kg/saptamana OneDen.com iti recomanda sa consumi 1993 calorii/zi.", foarte aproape de ceea ce ar trebui... Consider că e bine.
Schimb și ticker-ul, consider oficială noua greutate de azi dimineață, 107,5 kg. Să nu uit, s-au văzut minusuri și la măsurători, la partea cu colăcelul de la burtă (cea mai mare dimensiune din zona abdominală) mai ales.
Mâine, R38 - amidonuri, voi mânca tăițeii pragătiți pentru azi, sunt acea variantă transparentă, cu amidon din fasole mung, din fasole și din cartofi. CU sos de soia și usturoi. 
Spor la dat jos și zile senine!